Einzelnen Beitrag anzeigen
  #70  
Alt 22.01.2011, 18:16
Tanja offline
Erfahrener Benutzer
 
Kroatien Fan seit: 29.03.2010
Ort: Pula, Croatia
Beiträge: 182
Standard

Gita is now the 4th dog in the house... she started jumping over the box fence so we had to put her in the house.

And guess what - SHE IS PERFECT!

So calm, obedient, she does everything outside, you don`t see her, you don`t hear her... and after three months she is again with her mom

Gita ist jetzt der 4. Hund im Haus. Sie fing an, über den Zaun zu springen, also haben wir sie ins Haus gebracht.
Und wisst ihr was - SIE IST PERFEKT!
So ruhig, gehorsam, sie macht alles draußen, man sieht und hört sie nicht... und nach 3 Monaten ist sie wieder mit ihrer Mutter zusammen.



If I would choose a dog for myself right now, it would be Gita. She looks at you like a human, she seems to understand everything.

Wenn ich mir einen Hund für mich aussuchen würde, wäre es Gita. Sie schaut dich an wie ein Mensch, sie scheint alles zu verstehen.





She has 12 kg right now, she will not be to big... she looks so sad, only when she goes outside she becomes really happy. She is different than the other sisters, they are more "puppy alike"...

Sie wiegt jetzt 12 Kg, sie wird nicht allzu groß werden... sie guckt so traurig, nur wenn sie raus darf, wird sie richtig glücklich. Sie ist anders als die anderen Schwestern, sie sind eher "welpenhaft".

Geändert von Tanja (22.01.2011 um 18:29 Uhr)